Gå til innhold

Gutgore Ripper - Hvilken enchant er å anbefale?


Anbefalte innlegg

Jeg ble nylig den lykkelige eier av Gutgore Ripper. Og nå lurer jeg på hvilken enchant jeg skal velge. Crusader, +dmg, +15agi?

 

Noen som har noen erfaringer her? Og nei, jeg vil ikke ha et svar som "Crusader pwnz! Teh end." Fyll gjerne inn hvorfor det er et bedre valg enn de andre.

 

EDIT: Som psilocybe så subtilt bemerket, så glemte jeg å skrive hvilken klasse jeg er. Jeg er Rogue, ja.

Endret av shabador
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke +5 dmg? :)

 

+15 agi.. Lett.. 0.5crit 15ap  4tw.

5152885[/snapback]

 

+5 koster lett over 20g, mens +4 går for rett under 10g på min server.

5152930[/snapback]

 

+4dmg er imho ubrukelig iforhold til de andre enchantene, og hva de gir deg. Setter du heller på en +8 sharpeningstone om du vil ha den ekstra lille damagen.

Lenke til kommentar

Etter noen flere undersøkelser, så tenker jeg å ta +5dmg på main hand, og så skaffe +15agi eller Crusader på off-hand (når jeg får fatt i en off-hand jeg vil beholde over lengre tid).

 

Noen som har noen argumenter mot dette?

 

EDIT: Hadde glemt Lifestealing... Den virket litt snaxen. Ser ut som det er en sinnsyk procrate på den. Noen som har erfaringer med den?

Endret av shabador
Lenke til kommentar
ikke +5 dmg? :)

 

+15 agi.. Lett.. 0.5crit 15ap  4tw.

5152885[/snapback]

 

+5 koster lett over 20g, mens +4 går for rett under 10g på min server.

5152930[/snapback]

 

+4dmg er imho ubrukelig iforhold til de andre enchantene, og hva de gir deg. Setter du heller på en +8 sharpeningstone om du vil ha den ekstra lille damagen.

5152983[/snapback]

Det er kanskje sant. Har ikke så mye peiling på enchants. Men jeg velger +4 over +5 anyday pga. prisen :)

Lenke til kommentar
Hehe, merkelig å se andres forhold til penger. 10g er da virkelig ingenting, det tar deg maks en time å grinde.

5153100[/snapback]

 

Vil nødig sløse når jeg sparer til epic mount, og den er bare midlertidig til jeg får noe bedre uansett. Har ingen grunn til og bruke 20g+ på 1 dmg mere.

 

Edit: Ja, 10g hørest lite ut, men før tenkte jeg alltid "pytt pytt, det er bare 10g". Nå har jeg bestemt meg for og spare penger, og har ca det tidoble av det jeg pleide og ha før.

Endret av emes
Lenke til kommentar

Skal du kjøre PvE å bruke den i mainhand ville jeg nok satt crusader på den. Hjelper mye på dps med 100 strength (som er 100 attackpower) når du står å spammer backstab. Proccer ofte og. Skal du bruke den offhand er nok +15 agi det beste.

 

Det er da det jeg mener, er ikke rogue selv, men er det jeg ville gjort selv ;)

Lenke til kommentar
Joa, greit det. Men offhanden proccer på mainhanden (litt vanskelig å forklare). Så tror ikke de stacker, men de proccer jo oftere om man har 2.

Skyt meg hvis jeg er helt på jordet :p

 

edit, fiksa litt

5153355[/snapback]

 

 

bang :p

 

Tror nok crusader + 15agi den beste kombinasjonen man kan få som rogue..

5153438[/snapback]

 

PvE messig - ja - helt klart den beste kombinasjonen. PvP messig ville jeg tatt +15 agi på begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...