tOmma- Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Mistet alle savegamene mine etter at jeg ble nødt til å formatere disken. Er det noen som kunne tenke seg å være litt snille...?
[^..^]Christian Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 (endret) hva vil du ha da ? alle ? fra begynnelse til slutt ? Edit : tror forresten jeg bare har mot slutten ettersom jeg nesten bare brukte quicksave og checkpoint saven..... og de overskriver vel hverandre... men det er opp til deg. Endret 13. november 2005 av [^..^]Christian
tOmma- Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 (endret) Flott! Formaterte da jeg var mot slutten (tror jeg da). Sender deg en PM med mailadresse. Endret 13. november 2005 av PhoboS87
[^..^]Christian Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Ok da skal du ha fått en mail hvis alt har gått bra,, tok litt lang tid å laste den opp :| Og håper savegamene "passer"... husker ikke hvor jeg savet på slutten.. Og, lykke til
tOmma- Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 (endret) Haha, takk:) Var savegames fra interval 8 (tenkte meg interval 3 eller 4 jeg), men takk likevel:) EDIT: Kunne godt tenkt meg et savegame som begynner fra Interval 2 - da introsekvensene bugger hele spillet (svart skjerm like etter at Fettel viser seg)... hjelp Endret 14. november 2005 av PhoboS87
Sandemann Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Hei. Har gjort akkurat det samme jeg. Jeg var på interval 7 eller 8. Er det noen som har savegames til det? På forhånd takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå