nAD Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Måtte jo kjøpe FM 06, men så har jeg ikke vært snill med cd'en og den begynner å bli en smule ripete. Hvordan kan jeg redde denne cd'en, og lage et image av cd'en? Har prøvd image recorder i Nero og Alcohol 120%, men alle får opp error og får ikke laget et image. Noen som kan hjelpe?
Doogle Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Mitt beste tips er rett og slett å være snillere med CD'ene dine... Jeg har CD-plater fra 1986 som det ikke er en eneste ripe i og som fremdeles ser kliss nye ut, så det handler bare om å faktisk ta litt vare på ting og ikke slenge de rundtomkring.
roac Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Måtte jo kjøpe FM 06, men så har jeg ikke vært snill med cd'en og den begynner å bli en smule ripete. Hvordan kan jeg redde denne cd'en, og lage et image av cd'en? Har prøvd image recorder i Nero og Alcohol 120%, men alle får opp error og får ikke laget et image. Noen som kan hjelpe? 5145780[/snapback] Prøve tannkrem eller zalo-trikset? Gni inn lesesiden av cden med enten tannkrem eller zalo, la det virke i ca 30 sekunder, for så å skulle godt, riktig godt. Jeg har fått brukte cder som ikke har latt seg spille, som har blitt reddet av en runde eller to med dette trikset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå