mr_lf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 (endret) Vil kjøpe meg en billig pc med årleit ytelse under kontor/programering/server aplikasjoner. Poenget med denne pcen er mest mulig ytelse per krone. Har ikke satt opp budsjett rammer, men lavest mulig. Hovedkort: MSI K8N NEO4-F, nForce4, Socket-939, ATX Raid, Lyd, 4xSATA, GbLAN, PCI-Ex16 Ram: 4x DDR-DIMM PC3200 512MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC400MHz) Cpu: AMD Opteron 146, 2.0GHz, Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte Sammen med NEC ND3540A, In-Win S564 Midi Tower, Samsung SpinPoint 80 GB ATA. Gir en total på ca 5 500,-. Jeg trenger et skjermkort til dette systemet. Spiller ikke, uten om på CS på lan innimellom. Brukes mye til film, og bør kunne gi årleit bilde på tven. Og billig! Hvis noen har forslag til å sparer litt, eller noen av komponentene ikke er brukbare, si gjerne i fra! (skal ikke klokkes, mer enn bare litt på hobby-basis(feks min [email protected])) Edit: Skal brukes mot Linux, så bør finnes gode drivere:) Trenger billig trådløst nettverkskort. Har D-link DI-624 router. "G". Endret 12. november 2005 av mr_lf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå