Ligaya Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Grubler fært nå, er på jakt etter et eldre spill til pc, men klarer ikke å komme på navnet. Beskrivelse fra det jeg husker fra spillet følger ...litt vagt men. det dreiet seg om å bygge opp et romskip, dra mellom planeter og samle mineraler. man landet med små shuttles og samlet mineraler, det var div sesmisk aktivitet som ødela skipene, og dyr som angrep deg som du kunne skyte så kunne man oppgradere moderskipet med mer plass for mineraler, bedre våpen og greier .. mente at det var et eller annet "star.... ", men skal ikke si det sikkert! Håper det er noen spillguruer her som kan hjelpe meg!
Amon Amarth Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 tror man kan spille noe lignende igjennom Icanal, vist man har telenor, ellers er jeg lost... eneste spillet jeg kan komme på... bortsett fra kanskje EVE, men det er jo MMORPG
Mr.Garibaldi Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Kan det være Star Control? Mener å huske at de var noe ala hva du beskriver...
DjShugaA Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Som Mr.Garibaldi sier må det være et spill fra Star Control serien
Ligaya Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Det er nok Star Control ja Takk så mye for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå