Gå til innhold

Erfaringer med spelbutiken.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har nettopp bestilt et spill fra Spelbutiken til 400 kroner inkl. frakt.

Er det noen som har bestilt fra dem? Det står nemlig på nettsiden deres at man må betale moms, men har jeg en sjans til at det ikke blir stoppet i tollen?

Noen som har erfaringer med Spelbutiken.com?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan alltids håpe, men det kommer nok mest sansynlig et tillegg på momsen og posten gebyr på 70,-

(du kunne nok likegjerne kjøpt spillet i butikken på hjørnet)

Skrevet (endret)

Selvsagt kan det gå an, du må jo sjekke hva du gjør før du bestiller.

Det er ikke noe poeng å bestille på nettet med mindre det blir merkbart billigere, og å bestille spill fra utlandet som koster mer enn 200 kroner er (edit)det som oftest ikke noe poeng i.

edit leif

Endret av gorber
Skrevet

Litt off topic, men jeg bestilte nylig baldurs gate 2 + TOB hos spelbutiken.com, og gledet meg stort over at de hadde det, for ingen andre butikker noen plass hadde det. Etter noen dager fikk jeg mail om at de ikke hadde det på lager. Holdt nesten på å drukne i sorg, noe som hadde vært unngått om de klarte å holde sidene sine oppdatert i forhold til lageret.

Jeg måtte tilslutt ty til warez, men jeg mener at det er helt greit siden jeg har kjøpt spillene før, men har fått disse frastjålet. (om noen har dette spillet + exp i god stand, og er villige til å selge for en grei pris, vennligs PM meg. :D)

Skrevet

Hmm, jeg bestilte Final Fantasy XI derfra, tok litt tid før spillet kom, og fikk inkasso uten å ha fått regning først. Man skal jo få purring først uansett, men her hadde jeg ikke fått regningen før inkassokravet kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...