Wild Berries Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 God morgen alle sammen Spiller fremdeles en god del på HL I, Multiplayer. Og der er det usedvanlig mange brett av forskjellig kvalitet. Men det som jeg lurer litt på er følgende, ved bruk av Noclip kommandoen så finner en mange "secrets" , "hemmlige" rom rundt omkring. Dette blir selvsagt gjort når en bruker / starter egen server. Noen av disse rommene inneholder "alt", men det er ikke like lett å finne ut hva som må til for å åpne disse rommene / dørene. Jeg har søkt rundt på nett, uten særlig hell. Så jeg lurer på om en kan ta map navn.bsp og "åpne" det i ett eller annet program for å sjekke hvor man trykker for å få et resultat ?. Eller andre "oppegående" program som kan gi ett bra resultat, mot de forventninger jeg har ?. Takk på forhånd. V_H W_B
zeox Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 hvis du har litt peiling på level-editing, kan du dekompilere brettene, og åpne de i Hammer og kikke på de på den måten. besøk spillmodding.no for mere info. vi har ingen direkte guider på dette tror jeg, men søk rundt i forumet, så finner du garantert noe.
Wild Berries Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Tusen Takk for svar. Dere har en meget bra side. På www.spillmodding.no. Dere gjør en fabelaktig jobb der. Liker at det Norske spill "coren" øker i kvalitet. Jeg håper at jeg kan dekompilere brettene, da mange andre på Multiplayer delen vet om disse, men vil selvsagt ikke røpe dem. Takk igjen, skal prøve å få det til. Ha en fortsatt Riktig God dag, videre. V_H W_B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå