Gå til innhold

Half Life I. Multiplayer brett & "secrets"

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen alle sammen :thumbup:

Spiller fremdeles en god del på HL I, Multiplayer. Og der er det usedvanlig mange brett av forskjellig kvalitet. :ermm:

Men det som jeg lurer litt på er følgende, ved bruk av Noclip kommandoen så finner en mange "secrets" , "hemmlige" rom rundt omkring. Dette blir selvsagt gjort når en bruker / starter egen server.

Noen av disse rommene inneholder "alt", men det er ikke like lett å finne ut hva som må til for å åpne disse rommene / dørene.

Jeg har søkt rundt på nett, uten særlig hell. :dontgetit:

Så jeg lurer på om en kan ta map navn.bsp og "åpne" det i ett eller annet program for å sjekke hvor man trykker for å få et resultat ?.

Eller andre "oppegående" program som kan gi ett bra resultat, mot de forventninger jeg har ?. :hmm:

Takk på forhånd. :thumbup:

V_H

W_B

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du har litt peiling på level-editing, kan du dekompilere brettene, og åpne de i Hammer og kikke på de på den måten. besøk spillmodding.no for mere info. vi har ingen direkte guider på dette tror jeg, men søk rundt i forumet, så finner du garantert noe.

Skrevet

Tusen Takk for svar. Dere har en meget bra side. På www.spillmodding.no. :w00t:

Dere gjør en fabelaktig jobb der. Liker at det Norske spill "coren" øker i kvalitet.

Jeg håper at jeg kan dekompilere brettene, da mange andre på Multiplayer delen vet om disse, men vil selvsagt ikke røpe dem.

Takk igjen, skal prøve å få det til.

Ha en fortsatt Riktig God dag, videre. :thumbup:

V_H

W_B

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...