ossa Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 jeg lastet ned N-Bench, version 2 idag. Testa det på maskinen min. Håpte noen andre hadde gjort det samme, og kunne gi meg noen kommentarer på følgende: Integer 1 (Tunnel)> N-Bench Score 848 Marks FPS Average n/a Total Polygon Count n/a Total Texture Size n/a <Integer 2 (Mandelbrot)> N-Bench Score 1203 Marks FPS Average n/a Total Polygon Count n/a Total Texture Size n/a <FPU 1 (Chase)> N-Bench Score 1088 Marks FPS Average n/a Total Polygon Count n/a Total Texture Size n/a <FPU 2 (Rigid Body)> N-Bench Score 864 Marks FPS Average n/a Total Polygon Count n/a Total Texture Size n/a <CPU Overall> N-Bench Score 1000 Marks FPS Average n/a ------------------------------------------------------------------------------ [3D Benchmark Score] ------------------------------------------------------------------------------ <Low 1 (Leaves)> N-Bench Score 111 Marks FPS Average 1.46 FPS Total Polygon Count 125484 Counts Total Texture Size 7.0 MB <Low 2 (Breath)> N-Bench Score None FPS Average None Total Polygon Count None Total Texture Size None <High 1 (Leaves)> N-Bench Score None FPS Average None Total Polygon Count None Total Texture Size None <High 2 (Breath)> N-Bench Score None FPS Average None Total Polygon Count None Total Texture Size None <3D Overall> N-Bench Score None FPS Average None Det jeg lurer på, er dette noe å skryte av, eller er det søppel. Og så en liten utfording; Noen som ønsker å tippe på hvilken maskin dette er og dens maskinvare ut ifra scores??? beklager det laaange innlegget, men jeg trenger virkelig hjelp her. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/49491-resultater-fra-n-bench-version-2hjelp/
ossa Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 vel, ingen?? Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/49491-resultater-fra-n-bench-version-2hjelp/#findComment-356940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå