superreven Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Kunne vært greit å visst om en side/mod der en kan velge race, class, build og level, for så å teste ulikt gear for å få se hvor mye stats/AP/AC/HP/crittchance/dodgechance etc. det adder opp til...
Fisk1 Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Ehm...Jeg syns å husker at det kom ut et program for det en gang, en slags "showcase" for alle slags rare ting fra WOW. Er det noen som vet noe om det? Eller er det bare jeg som rører?
Blib Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Ehm...Jeg syns å husker at det kom ut et program for det en gang, en slags "showcase" for alle slags rare ting fra WOW.Er det noen som vet noe om det? Eller er det bare jeg som rører? 5131146[/snapback] Trykk Ctrl+D på en item eller itemlink in game så får du se hvordan du selv ser ut med den på. Ellers så finnes det nok ikke en slik side som du ber om. Men det er ikke umulig å lage tror jeg, bare linke den opp mot thottbot eller noe..
Fisk1 Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Ja,men det er ikke det jeg mener..Det kom før "show on model" kom. Kanskje jeg bare tuller...^^
Blib Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Du tenker vel på Model Viewer. Den bare lar deg se modellene på items, ikke stats.
Fisk1 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Akkurat,det var det vett! Men da er det jo greit,siden det ikke funker. Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå