SaReX Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 (endret) Leter etter Surround anlegg til pc, Står mellom: Creative Megaworks THX 5.1 550 -500 W RMS Total -150 W RMS (SUB bass) -THX®-sertifisert -Pris 2395,- Logitech® Z-5500 Digital - 505 W RMS Total - 188 W RMS (SUB bass) - THX®-sertifisert - 2282,- Syns begge virker ganske like når det gjelder spesifikasjoner, men utseende er det nok Logitec som frister mer. Har prøvd Creative Megaworks 5.1 & Gigaworks 7.1, og syntes at Megaworks ikke holdt mål i forhold til Storebroren (Gigaworks). Noen som har noe forslag på hva jeg bør velge. Noen som har Logitech 5.1? Takker for alle svar... Dra på LAN før Idretten tar dere! :-D Endret 8. november 2005 av Sap15
djheaven Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Heisann. Jeg har selv logitech Z-5500,og kan bare gi det lovord.Det spiller så fantastisk bra,og har en klar og fin lyd... Jeg spiller en del,og m si det gir utrolig bra effekt. Men skal da sies jeg har da Creative Audigy 2zs,med kontrolpanel. Men at det er vert vær kr,ja det kan jeg trygt si. Og jeg vil anbefalle det på det varmeste. Båte musikk,film og til spilling er det helt topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå