Shiny Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Har skaffet meg et trådløst nettverkskort, men sliter med signalstyrken. Får også baare opp at det kjører på 11 mbps, selv om routeren bare er en vegg unna pc`n min. Har noen vært borti det samme og evt hvordan kan jeg løse dette? Svar mottas med stor takknemmelighet:)
Sylvarius Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Har skaffet meg et trådløst nettverkskort, men sliter med signalstyrken. Får også baare opp at det kjører på 11 mbps, selv om routeren bare er en vegg unna pc`n min. Har noen vært borti det samme og evt hvordan kan jeg løse dette? Svar mottas med stor takknemmelighet:) 5121400[/snapback] Hvilken router har du? - Sylvarius
Shiny Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Har skaffet meg et trådløst nettverkskort, men sliter med signalstyrken. Får også baare opp at det kjører på 11 mbps, selv om routeren bare er en vegg unna pc`n min. Har noen vært borti det samme og evt hvordan kan jeg løse dette? Svar mottas med stor takknemmelighet:) 5121400[/snapback] Hvilken router har du? - Sylvarius 5122215[/snapback] Nå bruker jeg den routeren som jeg fikk fra Nextgentel. Hadde en fra D-Link,men den var det noe galt med så jeg sendte den til service.
knut Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Siden NGT kun har trådløse routere med 11b (11 Mbps) er det ikke rart at du ikke ser mer enn 11 Mbps på kortet ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå