hwdude Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg skal ha et Nvidia 7800GT skjermkort som støyer så lite som mulig. Er dette mulig til en overkommelig pris? - hwdude
Gjakmarrja Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Velkommen skal du være Hva får deg til og tro at et standard 7800GT kort bråker?
garfunk Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Velkommen skal du være Hva får deg til og tro at et standard 7800GT kort bråker? 5117217[/snapback] Erfaringer fra andre? de fleste her på forumet sier jo at GT kortene bråker. Du kan jo feste på en NV silencer 5 rev. 3 (denne), de støyer så absolutt lite så mulig. Eller er en Zalman VF700-CU kjøler (denne) Har ikke testa denne selv, men den skla visst være en himla god kjøler
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 (endret) Begrepet "bråk" er relativt. Jeg har selv et Gainward GeForce 7800GT og det er knapt hørbart, bare når tung 3D grafikk settes i drift kan jeg høre vifta. Men det er bare godlyd i mine ører. Andre igjen hevder at dette er et bråkete kort.. *edit* Det skal sies at kortet sitter montert i et Antec P180, ekstra støydempet kabinett.. Endret 7. november 2005 av Vultur Gryphus
ducmaster Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 et 7800GT/GTX kort støyer faktisk mindre enn et 6800GT/ULTRA kort, bare så det er sagt. Har kanskje litt med at det trekker til seg en del mindre strøm. XFX kortene har jeg etter det jeg har lest og hørt lite støy, i tillegg til at de er svært gode og raske, da de er klokket høyere ved stock enn andres produsenter. Skal du derimot ha de roligste kortene er det Asus som er veien å gå, de lager per idag de roligste kortene til GF7 Serien
Gjakmarrja Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg har SLI 6800GT må har høretelefoner... bruker jeg ikke dataen skrur jeg den av
joa1234 Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Sitter med et XFX GeForce 7800GT kort og det eneste du hører av vifta er når man fyrer i gang heftig 3D spill.
hwdude Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Takker for innspill. Tror jeg går for XFX sitt 7800GT kort. Hvis det støyer for mye, skal jeg teste en av viftene anbefalt av garfunk. Kortet monteres i en Antec Sonata II. - hwdude
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå