Gtsome Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Zone alarm vil ikke starte. Får to feilmeldinger når jeg prøver og starte det: validation failed for C:\WINDOWS\system32\VSINIT.dll. You probably are missing a necessary root certficate validation failed for C:\WINDOWS\system32\vsdata.dll. You probably are missing a necessary root certficate. De dukker også opp ved reboot og oppstart av pc. Jeg får heller ikke avinstalert zone alarm, verken i add/remove eller med zone alarm uninstall. Dette har også gjort et eller annet med firefoxen min. Den vil ikke åpne sidene. Jeg har prøvd og avinstalere firefox og instalere det igjen, uten resultat. ZoneAlarm (Free) versjon 60_631_003 WinXp SP2 Pro Forslag og svar noen?
Gtsome Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 Jeg prøvde og resette Root certificates ved hjelp av instruksene jeg fikk her: https://getca.verisign.com/ Men det hjalp ikke, det skulle poppe opp et vindu om sertfikatet/katene var ute av dato eller noe saånt, det gjorde det ikke så jeg lasta ned sertfikatet manuelt og instalerte det, uten hell. Fortsatt ingen som hjelpe meg med og løse problemet. I det minste hvordan jeg får fjernet zone alarm uten at det tar rotta på alt, og skaper ytligere et berg av feilmeldninger.
zerikz Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Hei, hadde faktisk samme feilmeldingen her om dagen. Ikke sikker, men tror min feilmelding ble forårsaket av at jeg måtte ta clear cmos, slik at dato/tid ble nullstilt. Tror det løste seg hos meg når jeg stilte klokken riktig igjen, eller installerte jeg zonealarm på nytt(?), nå ble jeg faktisk usikker på hva jeg gjorde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå