BolleKalle Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 I den "nye" fw til K750 sto det: - Bluetooth security fixes - no longer asks for file confirmations with paired devices. Har noen av dere merket noe til dette? Pga den 'o store MS buggen som herjer nå hadde det vært kjekt å kunne overføre filer til telefonen uten å trykke "godta" 150 ganger. Bruker en vanlig bluetooth dongle. Har prøvd mange forskjellige programmer ink WindowsXP som kan overføre filer til telefonen, men alle stopper på neste fil når man må godkjenne fila på telefonen først. Forbanna irrirende mas.
Klorin Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Du kan jo velge på tlf. om den skal spørre om godkjenning eller ikke fra hver enkelt enhet. Gå inn på enheten på tlf. og endre det der. Jeg testet akkurat nå med to bilder og de smatt rett inn begge to uten spørsmål i det hele tatt.
BolleKalle Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 1. Er det på bluetooth->mine enheter->mer->tillat tilkobling->alltid du mener? 2. Bruker du standard windowsxp bluetooth drivere som kom med SP2? (Etter SP2 klarte jeg ikke bruke de som fulgte med bluetooth dongelen, og måtte bytte) 3. Hvordan overførte du de to bildene? Når jeg prøver å overføre to bilder stopper den opp på hver fil uansett hvilket program jeg skulle bruke. WinXP send, FMA, MyPhoneExplorer, SE File manager...
BolleKalle Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 (endret) Fant ut løsningen selv. Var XP driverne som var teite. http://www.bluetake.com/Manuals/BT007XBT00...wsXP-SP2_EN.pdf Endret 5. november 2005 av HeRbie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå