Gå til innhold

Sanyo VCR VHG-1100G:-)


Anbefalte innlegg

Fant til min store forbauselse en eldgammel videospiller nede i kjelleren, svært beist, og kom dermed på at jeg vill fikse mitt første kabinett med videospilleren som ramme. Koblet livet av meg i flere timer, var jo så ufattelig mye dritt inne i spilleren. Aldri sett så mye kabelrot før :no:

 

Akkuratt nå er jeg sånn noenlunde ferdig med å raske ut all innmaten nå, men oppdager nå, til min store forbauselse, at dette vil bli ekstreeemt trangt, kanskje det ikke vil gå? Huff, alt dette til ingen nytte.

 

Så foreløpig har jeg ikke satt denne inn på worklogs, da det er langt i fra sikkert at dette vil gå. Har heller ikke fått tatt noe bilder, glemte jo selvfølgelig dette ut :blush:

 

Men men, om det er interesse for å se hvordan dette går, og om noen greier å finne bilder av vidunderet, altså den originale spilleren, hadde jo det vært greit. Jeg har ikke funnet noen, desverre. Kan selvfølgelig prøve meg på SketchUp, men er ikke helt komfortabel med mål o.l i programmet, jeg aner ikke hvordan jeg får målt opp nøyaktige linjer..

 

Men nå legger jeg meg, starter igjen i morgen, sjekker innom å ser om det er noe interesse :)

 

Her er i det minste en modell som ligner noe, litt eldre enn min kanskje:

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, da var det "prosjektet" ute av verden. Hovedkortet gikk fint inni, det samme gjorde én HD og en DVD-spiller. Etter dette ble det utrolig trangt, såpass trangt at jeg ville måtte bygge ut videospilleren om det skulle funke, og da er jo hele poenget borte.

 

Fikk lagt meg en skisse i SketchUp og, men når jeg ikke har peil på hvordan jeg skal legge det ut her så hjelper det lite :cry:

 

Kan forresten legge ved målene:

 

41,5 cm bredt

35,0 cm langt

9,5 cm høyt

Endret av sylvian
Lenke til kommentar

Tja, tror ikke jeg gidder øse ut penger på det prosjektet her, spesielt ikke penger jeg ikke har :p Var mest for å sjekke ut om det gikk å få inn en pc, hadde vært litt stilig.

 

I tillegg vil jeg heller bruke litt tid på å "pimpe" kabbiset jeg bruker til vanlig. Så kan jeg heller komme tilbake til video-spilleren, for det hadde uten tvil vært fett å hatt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...