simenss Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 (endret) Jeg har Opera 8.5 og har vært veldig fornøyd med den en stund nå, men i dag, ble all tekst plutselig kursiv! Uansett hvilken nettside jeg går inn på. Noen som vet hvorfor, og hva jeg kan gjøre med det? EDIT: Uthevet tekst blir ikke kursiv Endret 4. november 2005 av simenss
baremegigjen Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Har du sjekket: Verktøy -> Innstillinger -> Nettsider Hvis du trykker på der det står "Normal Skrifttype" (I mitt tilfelle "Times New Roman"). Da kan du velge kursiv, understreket osv.
simenss Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Kursiv tekst er ikke haket av noe sted
Mr.Garibaldi Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Ikke helt sikker, men mener at å trykke * resetter alle endringer du har gjort med siden (ihvertfall når det gjelder størrelse)... Could be worth a shot
simenss Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 Ikke helt sikker, men mener at å trykke * resetter alle endringer du har gjort med siden (ihvertfall når det gjelder størrelse)... Could be worth a shot 5107844[/snapback] Funker ikke det heller. Har prøvd å reinstallere nå, men teksten er fortsatt kursiv
baremegigjen Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Tror kanskje du bør prøve å poste dette spørsmålet i forumet til opera. Der er det som regel veldig kjapt gjort å få svar. Mange som sitter med mye kunnskap der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå