Gå til innhold

Føler seg litt lurt her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Vi søker etter den rette konseptpartner i hver Kommune i Norge som vil være med i Norges største og mest spennende portal og it kjede til å drifte, markedsføre portalen (e) lokalt, bli forhandler av produkter og tjenester som: Datamaskiner, datautstyr, mobil, bredbånd generelt, ip-telefoni mm."

Dette er http://www.norgesiden.no ,

Jeg vet ikke om jeg var dum eller smart. Men jeg kjøpte en portal her som franchise. Etter 3 måneder, null kroner i kassa. Jeg tok "jobben" bare fordi det var forlokkende tilbud om satelitt bredbånd. Nå etter 3 måneder, har det ikke kommet noe bredbånd, det har heller ikke kommet noe om mobiltelefoner. Vi skulle jo selge dette.

Datautstyr er i boks. Men er det kontraktsbrudd når de ikke har skaffet avtaler om Bredbånd/IP-telefoni og Mobil?

Det ser nå meningsløst ut å fortsette, hvem i huleste vil kjøpe annonsebanner? det er ingenting å tjene. Det vet jeg at annonser selger ikke, hvertfall ikke på dette. Men satelitt-bredbånd ville solgt i massevis, det var eneste grunn til at jeg ble med.

Kom med tips!

*skuffet*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stanser i hvertfall alle utbetalinger til motpartens avtale er komplett. Om nødvendig spør jeg en advokat om abc innen kontraktsbrudd.

Jeg lever ikke på å finansiere ledelsen når jeg ikke tjener 5 øre selv.

- Det ville hvert en fordel å ha konseptet klart i sin helhet før en skriver det. Slik jeg ser det er det ikke klart, men halvferdig. I et allerede nedpresset marked betyr hver måned i forretning vesentlig mye når det gjelder bredbånd o.l. pga event. 12mnd kontrakter til kunden. Nå kan de kjøpe dette hos konkurrenter.

Om bredbånd var faktum ville jeg hatt nok til å leve av selv, på både monteringer å utstyr til dette, .gif-bilder er ikke til å leve av.

Hva tror dere om refusjon på 50% av alle utgifter (leien)?

Skrevet

Det er mulig det.

Når det står "ferdig konsept", og med bredbånd o.l. regnet jeg med at alt var klart. Det er meningsløst at de i ledelsen der skal sitte å forsøke å få kontrakter med bredbånd i ettertid, dette skulle jo hvert klart nå jeg skrev under!

Bør jeg kreve alle pengene tilbake? hvilke rettigheter har jeg på slike brudd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...