Gå til innhold

"Problem" med Norton AntiVirus 2005

klomp1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla..

Har fått et lite problem eller en bug med Norton AntiVirus 2005 i det siste...

Som vist på bildet, får jeg opp en beskjed ved oppstart av windows eller når jeg skal inn i word (ikke andre steder, enda...) at norton prøver å avinnstallere seg, men det går heldigvis ikke, og jeg kan avbryte...

Den er kun i veien altså, den funker som den skal ellers...

Fikk problemet for en uke siden, og tenkte jeg skulle formatere og legge inn OS på nytt, siden det er en stund siden sist uansett... Men ikke F om dette ville bort!

Så bra ut til og begynne med, men etter jeg fikk innstalert SP2(og word for den del...), kom dritten tilbake...

Noen som har peiling?? =)

post-70600-1131076621_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha... Nå forsvant det fra oppstart plutselig... Men den kommer hele tiden opp når jeg skal åpne et office program! :dontgetit: (words, excel, outlook etc.)

Er ikke noe annet enn plagsomt, men hadde vært litt digg uten den pop up'n og.. =)

Skrevet

Jeg hadde akkurat det samme problemet.

Hvis du har flyttet mappen i startmenyen som inneholder norton, til en anne plass i start menyen eller fjernet den. Da kan det være det som er problemet. Da kan du prøve å flytte den tilbake. Det var det som var problemet mitt. Det synes jeg var ganske rart fordi alle filene i den mappen er jo bare snarveier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...