Wooho Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 (endret) Hei ja, dette er en litt snodig sak dette, har aldri hatt problemer med å spille CSS over nett. Vel i dag fyrte jeg opp den nye PC`en får å teste ut litt CSS men ble jo kasta ut av alle servere uten å være inne på dem engang. Hva kan være galt egentlig? Begynner å bli litt engstlig nå, har prøvd alle de norske servere jeg vet om som Catchgamer sine og battlefield.no sine. Sitter ikke bak noen brannmur samt at jeg kunne spille fint CSS på den gamle maskinen min. Noen med de samme problemene eller. Trenger hjelp til dette har lyst å spille CSS. EDIT: Ser at folk flest på Steam forumet sliter med akkurat det samme problemet som jeg. Er vist den siste updaten som gjør dette litt surt for enkelte av oss. Ja ja er vel bare å vente på en update som fikser dette. Er gladt at feilen ikke ligger hos meg. EDIT2: Har 2 netverkskontrollere på HK`et, desibla den ene og nå funket det plutselig, med mindre en update kom meg i forveien. Endret 4. november 2005 av Wooho
stalker. Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 (endret) Fungerer det fortsatt ikke? Et par linker til steampowered: Steam Steam Du kan sjekke der om det er kommet noen løsninger, ser ut til at det fungerer igjen for de fleste. Endret 4. november 2005 av stalker.
Wooho Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 (endret) He he joda fikk det til å funke i går ja, men jeg vet ikke om det var updaten som fiksa det eller om det var jeg. Har vist to nettverkskontrollere på HK`et mit. Jeg disabla den ene og da gikk det. Endret 4. november 2005 av Wooho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå