MeSs Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Hei! Lurte på hvordan jeg overfører alle bildene fra k700ien min til datan SAMTIDIG, også lurer jeg på hvordan jeg overfører kontaktene fra k700ien til k750i Mvh Marius
SuperEmil Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 (endret) Bilder: inne i multi-visning av bilder -> Mer ->Merk -> Merk alle Mens alle bildene er merket (lite v-tegn nederst på hvert bilde) Mer -> Send -> Via Bluethooth. (regner med det er blåtann-adapter du har?) Kontakter: Kontakter i hovedmeny -> Valg (helt øverst) -> Avansert -> Kopier til SIM -> Kopier alle. Håper dette var til hjelp, og gratulerer med ny fon! EDIT: Glemte at du burde kopiere alle kontaktene fra SIM til k750i. Dette gjør du på samme måte som Kontakter, men har velger du Kopier til telefon istedet! Endret 2. november 2005 av SuperEmil
MeSs Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 (endret) hei! hvem program er dette? har ikke blåtann.. har originalprogramvare som fulgte med og floats mobile agent Takk takk greide å overføre kontakter via sync station Mvh Marius EDIT: Btw, hva er Innkommende server på hotmail? Endret 2. november 2005 av MeSs
MeSs Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Lurer fortsatt på hvordan jeg overfører alle bildene! Mvh Marius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå