Gunderz Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg hadde ikke regna med at jeg noen gang kom til å krype til korset og spørre om hjelp angående hjelp med gangen i et spill. Dog har det seg sånn at jeg nå har stagnert. Problemet ligger i interval 8. Helikopteret har styrta og det er mørkt. Alt for mørkt, så\ mørkt at jeg ikke klarer å finne fram til noe som helst. Eneste jeg ser er to av kolleger og en liten brann, ellers er det svart, hodelyset hjelper heller ikke for noe. Jeg har prøvd å vandre rundt i mørke for å finne fram men det er begrensa hvor gøy det er i lengden. Kan noen hjelpe meg med å fortelle hvordan jeg kommer meg videre?
Hans Erling Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Dumt forslag kanskje, men har du prøvd å stille bildet lysere på skjermen eller skjermkortet?
Roskov Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 (endret) still gamma lysere under video settingsen dine i spillet, er en slider der for å hjelpe deg å sette riktig. Endret 2. november 2005 av Roskov
Nighte Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Hos meg såg jeg masse der, så det er dine innstillinger som må fikses =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå