hovdal Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 når jeg skal starte torsmo så får jeg opp:torsmo: scandir for /sys/bus/i2c/devices/: No such file or directory vet jo at det er en mappe som mangler men lurer på om hva den er til og hvordan jeg kan få årdnet den med den infoen det skal være i den?
olear Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Det betyr at du ikke har støtte for overvåking av HW. Sørg for at kernelen støtter HW din og at du har lm_sensors. BTW: Dette er ikke nødvendig for at Torsmo skal fungere. Endret 30. oktober 2005 av olear
hovdal Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 hvordan kan jeg få det til og funke uten det da?
olear Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Torsmo skal starte selv om den ikke finner i2c, hvis den ikke gjør det så får du bare fjerne det som har med i2c å gjøre (~/.torsmorc). Endret 30. oktober 2005 av olear
hovdal Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 har fått fjernet de linjene nå men får opp Floating point exception hva er det,eller hva skal jeg gjøre nå?
olear Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Litt usikker da jeg ikke har vært borti den feilmeldingen, hvilken WM bruker du?
hovdal Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 har fått det til nå:.....måtte bytte til en gamlere version så funket det,bruker fluxbox....
olear Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Ok, anbefaler nyeste versjon da den har en del ekstra funksjoner. Torsmo skal fungere perfekt i Fluxbox.
hovdal Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 som jeg sa så vill den ikke funke med den nyeste,men så på ett annet innlegg i dette forumet som jeg fant at det kunne gå med en gammlere verson så vet ikke hva jeg skal gjøre for og få den nyeste versonen til og funke så derfor bruker jeg bare den nest nyeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå