Gå til innhold

R.O.S.E Online - Lage Bil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...

Du trenger ikke lage en bil i R.O.S.E. Du kan også kjøpe den hos Mildun i Junon Polis eller du kan være i en union og gjøre quests til du for 150 poeng som du kan kjøpe ut en bil senere for :)

Men jeg har en liste over hva slags deler du trenger, så poster senere når jeg er hjemme.

P.S

Hvilken rose spiller du? (trose, Narose, Eurose, Krose, Jrose) ?

Spillte selv I.Rose 2 ganger ble lvl 90 Mage så ble spillet lagt ned :(

Skrevet

Det koster ganske mye for en bil da... Så jeg er mer interessert i hvordan man kan få (quest)/bygge en. Jeg vet ikke hvilken R.O.S.E jeg spiller... Jeg har ikke hort om de du listet opp, jeg spiller bare R.O.S.E. Det har jo kommet ut i Open beta nå.... Er bare lvl 19 enda

Skrevet

Du spiller enten narose, eurose, trose eller andre. Du kan bare spørre hvilken version av spillet du spiller. Her har du en liste over hva du trenger:

Cart Body

Wood Liven Frame - Wooden Material 80 Worn-out Leather 20 Steam Oil 10 Wooden Cart(Drawing) 1

Wood Carbon Frame - Wooden Material 100 Thin Leather 30 Steam Heat 15 Wooden Cart(Drawing) 1

CoatMangdy Frame - Metal 150 Sleek Leather 40 Steam Bifer 20 Wooden Cart(Drawing) 1

CoatMangju Frame - Metal 200 Tough Leather 50 Mana Metal 25 Wooden Cart(Drawing) 1

Sporty Frame (Blue) - Metal 250 Tender Leather 60 Mana Oil 30 Sporty Cart(Drawing 1)

Sporty Red Frame - Metal 300 Gorgeous Leather 70 Mana Heat 35 Sporty Cart(Drawing) 1

Cart Engine

First Engine - Metal 100 Steam Oil 25 Low Essence 10 Cart Engine(Drawing) 1

Second Engine - Metal 150 Steam Heat 30 Essence 15 Cart Engine(Drawing) 1

Dural Engine - Metal 200 Steam Bifer 35 Low Ether 20 Cart Engine(Drawing) 1

Cart Wheel

Wooden Wheel - Wooden Material 50 Low Essence 10 Steam Oil 15 Wooden Cart(Drawing) 1

Carbon Wheel - Metal 80 Low Essence 20 Steam Heat 20 Wooden Cart(Drawing) 1

Rapid Wheel - Metal 130 Essence 30 Steam Bifer 25 Sporty Cart(Drawing) 1

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann...

Spiller ikke NArose siden skillsystemet på narose er bare dritt, monstere har høyere def, attack osv, secondjob lvl 100 osv... Savner gode gammle Irose.

Irose:

Før Reset: TuRb0 18x

Etter Reset: TuRb0 9x

Skrevet

Hva det står for??

NArose: North America Rose

Irose: International Rose

Erose: Europe Rose

Jrose: Japan Rose

Krose: Korea Rose

Trose: Taiwan Rose

Emailen står i profilen så yeye^^

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...