Gå til innhold

trenger ny musematte(gaming)


Anbefalte innlegg

Trenger ny musmatte nå til gaming, spiller quakeworld og warcraft for det meste. Men hvilken musematte er det jeg burde skaffe meg? Veit det er mye bra der ute, og mye personlige meninger om ditt og datt. Men har ikke sett noen oppdatert test på musematter i det siste, så derfor jeg henvender meg her.

 

Som mus nå bruker jeg en MX510, optisk ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Q-Pad er å anbefale, ellers er Icemat 2econd Edition bra. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for Q-Pad MID - eller LOW-sense (den eneste forskjellen er størrelsen, LOW kan bli litt vel stor for noen. Du trenger også en form for Skatez, enten vanlig skatez, som er teflontape du klipper til og klistrer under museføttene, eller Hyperglide, som er små knotter av teflon du setter under føttene. Sistnevnte er best, og varer lengst, men er også dyrest.

 

qpadlowaim.jpg

Her er Q-Pad

 

pack.jpg

Og her er Hyperglidez som passer til din mus.

 

Og mouse-skatez, om du heller vil ha det.

 

Ellers er denne bra, X-Ray Thunder9, en stor og ensidig versjon av fUnc sUrface 1030. Denne finnes også i grovsidet variant.

Lenke til kommentar
Q-Pad er en meget god musematte, og er ikke bare jalla. Les erfaringer i prisguiden. Jeg er enig i at Icemat er også er en veldig bra matte, men det at den sluker skatez gjør at jeg holder meg til Q-pad.

 

Jeg synes ikke Icemat sluker skates. Bruker MX518 med Hyperglide og de har vart meget lenge. Teflontape som du selv klipper opp har jeg dårlig erfaring med. Den blir fort slitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...