Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen har ikke start linje eller noe explorer.exe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får du frem taskmanageren? ctrl+alt+del? har du da prøvd på under programmer: ny oppgave og så skrive explorer!

startmenyen: hvis du tar musaa forsiktig helt ned i skjermen, blir den da til en "sort strek med spiss i begge ender? hvis den blir det hold nede venstre museknapp og dra oppover...

5077935[/snapback]

Hvis filen mangler så hjelper det lite. Jeg tolket det som om denne filen mangler.

 

Hvordan legge formatére(windows xp/2000):

 

* Sett inn windows-cden og start maskinen på nytt.

* Velg at du vil starte maskinen fra cden.

* Velg at du vil legge inn en ny kopi av windows.

* Når du kommer til der du skal velge partisjon, så slett dagens systempartisjon og opprett en ny på samme sted. Jeg anbefaler at du bruker FAT32.

* Så fortsetter du innstallasjonen.

Lenke til kommentar

kjempe fint . ja mangler oppgave linje .. prøvede å formatere , men fikk beskjed om at jeg ikke hadde hard disk ...... ... får frem task manager , prøde å starte explorer.exe Fikk en error (0xc00000005) hva nå enn det betyr. prøved å finne hjelp hos windows . men fant bare samme feilmeding på (win95/98/NT) ikke på Win xp.

 

Exporer.Exe forsvant bare av seg selv ...... det startet med at skjermen ble helt hvit .. da tenkte jeg at jeg måtte restarte , så jeg gjore det.... etter det hadde jeg ikke oppgave linje .

 

Prøvde å starte i safe mode men der var oppgave linja men den virka ikke. :no:

 

 

Hilsen Sindre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...