Gå til innhold

Overvåknings program som logger

IceXCool

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden kom det et program som logget alt som skjedde på PC'n, alt fra tastetrykk til hva som ble printet ut og programmer som ble brukt, tror det er bare ca 2mnd gammelt og at det var noe på nyhetene på TV om det. Noen som vet hva jeg mener og er ute etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For en stund siden kom det et program som logget alt som skjedde på PC'n, alt fra tastetrykk til hva som ble printet ut og programmer som ble brukt, tror det er bare ca 2mnd gammelt og at det var noe på nyhetene på TV om det. Noen som vet hva jeg mener og er ute etter?

5073804[/snapback]

Spector 5 er en keylogger som er utrolig bra. Men den koster noen kroner, og kan bare brukes på en maskin om gangen. EBlaster er mailutgaven, som vidresender all mail fra klientens maskin til deg. Ellers er det mange andre keyloggere, ghost keylogger, sthealt keylogger og win keylogger. Tilslutt, så må jeg bare si at det selvfølgelig ikke er lov til å bruke dette programmet med mindre de som sitter ved maskinen har samtykket i dette :)

Skrevet

Har det bare på når jeg er ute og PC'n står på for å se hva som skjer, har vært hacker på ferde så skal bare se hva han gjør "her". Prøver litt forskjellige logge prog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...