IceXCool Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 For en stund siden kom det et program som logget alt som skjedde på PC'n, alt fra tastetrykk til hva som ble printet ut og programmer som ble brukt, tror det er bare ca 2mnd gammelt og at det var noe på nyhetene på TV om det. Noen som vet hva jeg mener og er ute etter?
swearegen Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 For en stund siden kom det et program som logget alt som skjedde på PC'n, alt fra tastetrykk til hva som ble printet ut og programmer som ble brukt, tror det er bare ca 2mnd gammelt og at det var noe på nyhetene på TV om det. Noen som vet hva jeg mener og er ute etter? 5073804[/snapback] Spector 5 er en keylogger som er utrolig bra. Men den koster noen kroner, og kan bare brukes på en maskin om gangen. EBlaster er mailutgaven, som vidresender all mail fra klientens maskin til deg. Ellers er det mange andre keyloggere, ghost keylogger, sthealt keylogger og win keylogger. Tilslutt, så må jeg bare si at det selvfølgelig ikke er lov til å bruke dette programmet med mindre de som sitter ved maskinen har samtykket i dette
IceXCool Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 Har det bare på når jeg er ute og PC'n står på for å se hva som skjer, har vært hacker på ferde så skal bare se hva han gjør "her". Prøver litt forskjellige logge prog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå