Myx Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Som alle sikkert vet, så er 1-0 hurtigtaster for hva du har på actionbaren, men hos meg har jeg aldri fått til de to knappene som er bortenfor 0, nemlig + og \ til å virke som hurtigtast på spellene jeg legger på de to plassene i actionbaren. Noen som er et godt tips for å få dette til å fungere? På hunteren min merket jeg egentlig ikke noe særlig til at jeg manglet de to knappene, men nå har jeg startet en ny mage-alt, og med litt flere spells jeg ønsker å ha rask tilgang til uten å fomle rund med musa i 2 sek for å finne dem hadde det vært flott å få disse til å virke.
Blib Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Hva med å bare bytte de til noe annet? Stikk til KeyBindings. Du kan også aktivere flere hotbars fra Interface og sette hotkeys til disse.
Maltas Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 WoW har automatisk satt engelsk tastatur 1-ettellerannet. Problemet vårt er da at de to tastene over 0 ikke samsvarer med engelsk/internasjonal default keyboard layout. Du løser problemet enkelt ved å gå inn på KeyBindings og finne hvor det er listet opp hotkeys for 1-0. Da er det bare å binde de to siste til + og \. Da er du i boks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå