iConX Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Hei! Har planer om å bytte ut mitt eminente Ti4200-korte med et nytt AGP-kort. Tviler på at jeg skal kjøre noe hardcore fps, men kanskje rts. Har kjøpt en ny lcd, og ønsker å benytte meg av DVI-porten, så derfor må jeg også ha nytt skjermkort. Lurte på om dette vil få plass, det er tross alt ikke mye av det i den lille boksen. Radeon X800 GT - det så veldig stort ut på bildet....
Litejk Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Hei! Har planer om å bytte ut mitt eminente Ti4200-korte med et nytt AGP-kort. Tviler på at jeg skal kjøre noe hardcore fps, men kanskje rts. Har kjøpt en ny lcd, og ønsker å benytte meg av DVI-porten, så derfor må jeg også ha nytt skjermkort. Lurte på om dette vil få plass, det er tross alt ikke mye av det i den lille boksen. Radeon X800 GT - det så veldig stort ut på bildet.... 5068335[/snapback] Tja, det er litt stort, like stort som andre X800 kort, men du kan kjøpe et X700PRo, det er litt mindre og yter nesten like bra, men X800 kort er bedre i ytelse enn X700kort da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå