Ueland Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 den du tenker på? 5067277[/snapback] Den der er bull. Det eneste den gjør er å tulle med MSN'en din. 5067286[/snapback] Funker helt fint den, kommer frem med rett info og, bare å bruke en skikkelig nettleser det så går det fint. Og, hvordan i huleste tror dere at et program kan sjekke msn statuser uten å logge seg inn?..
Marvil Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Minner meg om gamledager da jeg lette etter måter å "hacke" seg inn på Hotmailkontoer, og fant en metode som var å sende sin egen mailadresse samt sitt eget passord til en mailadresse, så skulle passordet til den adressa vi ville ha passordet til komme tilsendt.. 5069905[/snapback] Den gjekk eg på.. 5070475[/snapback] Haha, nice.. Husker ikke om jeg gikk på den, men det skulle ikke forundre meg..
DigitaL BlasteR Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Kan jo se det i Gaim også, men om aMSN sier det ikke er til å stole på der, så vet jeg ikke om Gaim sin er til å stole på. Usikker på om det er noe info om blokking, men det er info om du er på listen eller ikke. 5069725[/snapback] hehe, slik pleide jeg også å prøve meg frem...var noe [email protected] eller no . Så gikk jeg over til andre metoder som å gjette svar på "secret question" etc. skikkelig tidsfordriv mao :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå