ClawHammer Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Mine OCZ 1024MB Dual Channel Gold E.L brikker vil ikke kjøre stabilt i dual channel på mitt DFI Lanparty UT NF3 Ultra-D. Kjører NF3UD824 biosen. Rammen blir bare ustabil i dual channel( minne dump( å restart ) mens i singel channel går det fint. Hva er feil ?
substeve Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Du kjører på et DFI kort, det beste overklokkingskortet, som det er vel kjent at man må være forberedt på å jobbe med for å kjøre stabilt, alt etter hvilken hardware man putter i. Du kan nå søke litt på dfi-street.com, som er DFIs (halv)offisielle forum.
ClawHammer Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 Det var ingen å hente der.. VAr da veldig merkelig at brikkene ikke vil kjøre dual channel 128bit
mackanz Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Det var ingen å hente der.. VAr da veldig merkelig at brikkene ikke vil kjøre dual channel 128bit 5068961[/snapback] Har du testat med memtest Clawhammer?
ClawHammer Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 Har ikke testet dem med det enda nei, får ikke programmet til å boote fra diskett.. Men brikkene funker fint i en annen maskin så jeg tror det er biosen på kortet mitt som skaper problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå