larswey Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Hei i en annen tråd så står det at jeg valgte Asus A8N-SLI Premium hk. jeg har nå bestemt meg for å legge til litt andre saker i handlelisten og trenger derfor et litt billigere alternativ til dette hovedkortet! har lagt på et litt bedre skjermkort, nytt tastatur og ny mus. derfor vil jeg ha et litt billigere hovedkort for å spare litt penger. noen som har noen forslag? [update] Jeg har nå planer om MSI K8N SLI Platinium noen som har dette? bedre alternativer til dette? deres mening om dette? kan også være litt dyrere ettersom jeg droppet mus og tastatur. Takker for svar
tor_bjarne Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Hmmm... MSI.. Har selv ett gammelt MSI kort :S Har hatt en del problemer med det... kommer ikke på hva det heter i øyeblikket, sitter og skal bestille Netopp det hovedkorte du dropper Men for å spare noen kroner... hva med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311570&cks=PRL Demo vare <- som regel ikke noe problem, men det er da hvis du har kabler o.l Eller så skal jeg ikke si noe annet en: Du kan jo kjøpte Asus A8N-SLI eller Delux versjon og bytte kjøer :S ? Nei vi venter på ekspertene
Morten K Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Abit KN8-SLI er et godt alternativ som har passiv kjøling slik Asus Premium kortet har.
Magic Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 vil ikke anbefale MSI's nForce4 hovedkort for AMD... BIOS'en er totalt elendig, masse bugs, feil, stabilitetsproblemer etc. Overklokkingsproblemer også med Winchester/Venice cpu'er. samt dårlig kompatiblitet med X2 prosessorer: Sjekk: http://forum.msi.com.tw for mer informasjon Selv har jeg MSI kort, og har vært heldig. Til meg er det stabilt, men overklokkingsbug'en med winchester cpu'er har jeg med mitt hovedkort, som gjør at overklokking via bios ikke fungerer, og jeg må derfor overklokke via windows. Ergo: Har du lyst på overklokking, velg DFI hovedkort, for mest stabilitet/best bios velg ASUS eller evt. Abit
Nesredna Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Har kortet men mangler hdd og cpu.. får det om et par dager.. .så da blir det fyring.. Endret 27. oktober 2005 av MT5Knugen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå