Babyloner Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Hei! under oppstarten av pc'en, får jeg valget mellom Windows home edition og instalere windows. hva skal jeg gjøre for å slette "instalere Windows", slim at den ikke kommer opp under oppstarten... trenger rask hjelp!! takk
Mythos Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 (endret) To av mulighetene: 1. Editer c:\boot.ini og fjern linjen du ikke vil ha. 2. Høyreklikk på My Computer. Properties, advanced, Startup and Recovery settings, Edit Den siste i tilfelle du ikke finner boot.ini. Det er faktisk noen som ikke gjør det uten hjelp;-) edit: trykkfeil, Kanskje du burde justere litt på emnefeltet. Moderatoratorene liker å ha orden på det feltet, og du vil ikke ha hjelp til å slette Windows slik man kan tro om man leser det. Endret 27. oktober 2005 av Mythos
Martin A. Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Slett en mappe som ligger på rotnivå på disken din, altså på C:/. Den heter noe med Win og install. Om jeg ikke tar helt feil. Og den inneholder mange arkiver som du ikke kan bruke. Hvor stor den er husker jeg ikke. Når du har gjort dette, skriver du "msconfig" i kjør (Start -> Kjør/run), deretter til boot.ini, og "Sjekk alle oppstartsbaner". Da vil Windows finne ut at "Installere Windows" ikke peker mot noen mapper som eksisterer, og denne linjen vil bli fjernet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå