Babyloner Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Hei! under oppstarten av pc'en, får jeg valget mellom Windows home edition og instalere windows. hva skal jeg gjøre for å slette "instalere Windows", slim at den ikke kommer opp under oppstarten... trenger rask hjelp!! takk
Gforce Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 (endret) I windows åpne boot.ini fila i notepad.exe Innholdet i boot.ini skal være slik [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Fjern vekk hvis det står noe mere enn dette. Endret 27. oktober 2005 av Gforce
amigo502 Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Boot Loader] Timeout=0 Default=/noexecute [Operating Systems] /noexecute=optin /fastdetectC:\$WIN_NT$.~BT\BOOTSECT.DAT="Installere Windows" multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" dette står her hva skal jeg gjøre ?
Gforce Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Overskriv det som står fra før av i Boot.ini med dette [boot Loader] Timeout=30 Default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" Endret 27. oktober 2005 av Gforce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå