Gå til innhold

Trene opp skills!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har spilt opp en dwarf hunter til lvl 36 nå, og jeg syntes spillet er fantastisk. Jeg har dog et stort problem, mens jeg har spilt har jeg ikke husket og trene på "skillsene" mine, dvs Cooking, Blacksmithing og Mining.

Hvordan gjør jeg det lettest for meg meg selv..jeg ønsker jo og få disse skillsene eller tallents opp på riktig nivå...Er litt flaut detta :blush: , men det er jo masse og sette seg inn i og siden dette er min første karakter så...

Noen som kan komme opp en en god strategi på hvordan jeg kan trene opp disse evnene?

takker for alle svar.. :tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er å dra til nybegynner områder. Der finner du Cobber-ore og begynner blomster til mining og herbalism. Skal du f.eks ha tailoring og first-aid så dropper linen cloth fra Humanoids i begynner områder. Fiske må du og begynne med i begynner områdene. Er lett å gå fort opp i lvl på disse når du er litt oppi lvl's selv. Men KJEDELIG. Lykke til :thumbup:

Skrevet (endret)

Som han over sier, men du har råd til mount når du når lvl 40, kan det være en ide å vente med å levle trade skills. Det går mye fortere når du har mount til å ri mellom veins.

Edit: Skjønt med Aspect of the Cheeta løper du jo fort uansett, og du vil ikke aggroe lavere level mobs så lett. Du kan også starte med en gang.

Endret av Maltas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...