Gå til innhold

Støysvakhet og høy spillbarhet?


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer/råd om støysvakhet på bærbar spill PC? Dell sin råeste? Knep man kan bruke for å redusere støyen? Går Dell X1 til spill i det hele tatt?

 

Råd om kabinett, strømforsyning til stasjonær spill PC? Erfaringer med Nexus 500W? Viper 500W fra XG? Har lest gode tester om alt, men leter etter flere brukererfaringer. Råd om grafikkort? Vurderer å velge ut deler i nettbutikker og få en butikk til å sette den sammen. Til ca 20.000,- Råd om 19" skjerm, CRT eller LCD? Er joystick best til PC spill? Takker for alle råd og meninger! Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaringer/råd om støysvakhet på bærbar spill PC? Dell sin råeste? Knep man kan bruke for å redusere støyen? Går Dell X1 til spill i det hele tatt?

 

Råd om kabinett, strømforsyning til stasjonær spill PC? Erfaringer med Nexus 500W? Viper 500W fra XG? Har lest gode tester om alt, men leter etter flere brukererfaringer. Råd om grafikkort? Vurderer å velge ut deler i nettbutikker og få en butikk til å sette den sammen. Til ca 20.000,- Råd om 19" skjerm, CRT eller LCD? Er joystick best til PC spill? Takker for alle råd og meninger! Takk!

5064180[/snapback]

Les på forumet for Bærbare datamaskiner.

Lenke til kommentar

tja de to strømforsyningene er nye for meg..kan jo være bra men vet ikke

..ang lcd/crt tror ikke noen hardcore cs spiller ville hatt mye glede av en lcd..de er for treige og dårlige enda..dyre og..er du litt mer mannen i gata som ikke har så store krav er lcd veien og gå..de er mye lettere,mindre og strømsparende..

mus og tastaur er det beste til pc spill..til bilspill at pc fåretrekker jeg faktisk slik ps2 etterligning joistick framfor ratt og pedal..

 

ang bærbare så la han over her ut VELDIG KORT men godt ut en link til no info på HW sine sider

:roll:

Lenke til kommentar
ang strømforsyninger ..skulle du ikke ha tid til og bestille fra utlandet har jeg noen navn du kan se på

 

cooler master

 

fotron/source (har selv meget bra)

 

north q

 

chieftec  (har hatt meget fornøyd)

 

Mist

 

leif...

5065324[/snapback]

 

Uff.. skyter bare inn at jeg ikke deler usæl-gesæl's mening om fortron/source..

Lenke til kommentar

eneste strømforsying på den listen som jeg ville kalt virkelig støysvak er MIST. Men det kommer jo ann på hvor lite støy du vil ha... dvs. hvor mye kommer resten av komponentene til å støye. Chieftech er hvertfall ikke støysvak i mine øyne, men eneste erfaring jeg har er fra den som kom med mitt Chieftech dragon kabinett...

 

shg.no skal visstnok ta inn seasonic psu'er straks, så jeg venter hvertfall i spenning på det...

Lenke til kommentar
ang strømforsyninger ..skulle du ikke ha tid til og bestille fra utlandet har jeg noen navn du kan se på

 

cooler master

 

fotron/source (har selv meget bra)

 

north q

 

chieftec  (har hatt meget fornøyd)

 

Mist

 

leif...

5065324[/snapback]

 

 

Takker!

Er det fordel å bestille fra utlandet? Jeg har postboksadr i USA. Har alltids tid hvis det er verdt det i pris og utvalg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...