thaNg Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 heia! Jeg har nå formatert for 2de gang, hvem gang jeg installerer driveren jeg fikk med til skjermkortet mitt ( ATI Radeon 9200 ) så rebooter pcen av seg selv, når jeg avinstallerer driveren så rebooter pcen aldri og alt går glatt, uten om 800x600 oppløsning da.. Så da lurer jeg på, kan noen gi meg en direkte link til den nyeste ATI driveren som passer på mitt kort? AGP kort.. Jeg vet at det er driveren det er noe i feil med, pga feil meldingene jeg får.. Omtrent BARE når jeg starter CS eller andre store og krevende programmer skjer dette, så derfor, PLIS folkens! Skaff meg en ny driver Er sinnsykt fornøyd og glad om noen kan hjelpe meg Takk for alle svar og spørsmål!
:chribruu Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hvilket OS? Er det en Laptop? ATi Radeon 9200 er vel heller ikke det skjermkortet som yter best i spill? Kan jo hende ting klikker fordi kortet ikke takler det du gir den å tygge på. Anyho. Her er driver hvis du Kjører XP på en desktop: https://support.ati.com/ics/support/KBAnswe...?questionID=640
thaNg Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 nei, det yter 100 fps i spillet cs uten om i smoke og NEI det er ikke laptop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå