Zyko Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Jeg skal sitte opp trådløst nettverk her hjemme. Derfor gikk til innkjøp av en D-Link DGL-4300 router, en router jeg anså som passende til mine formål (helst spilling). Det jeg da mangler er et trådløst nettverkskort til den andre pc'en i nettverket, og jeg har ikke noen anelse om hvilke som er stabile og bra... Noen som kan anbefale et godt og stabilt ett? Tenker rundt 500kr klassen... Takker mvh Zyko EDIT: Leifs.. EDIT 2: Hva med enten D-Link DWL-G520 108 Mbps PCI, eller SMC EZ Connect Wireless G PCI 108 Mbps 802.11g? Endret 25. oktober 2005 av Zyko
^Sniper Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Begynner og tro D-Link er veldig dårlig nå....... Kortene deres er hvertfall ikke helt go'e! men hva du burde kjøpe, vet ikke Linksys ? Nå har jeg ikke funnet desse andre steder, men desse vet jeg er bra! Gigabyte 108Mbps Endret 25. oktober 2005 av ^Sniper
vidarv Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 jeg har et dlink innstikkskort, fungerer som fjell det..
Zyko Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Begynner og tro D-Link er veldig dårlig nå.......Kortene deres er hvertfall ikke helt go'e! men hva du burde kjøpe, vet ikke Linksys ? Nå har jeg ikke funnet desse andre steder, men desse vet jeg er bra! Gigabyte 108Mbps 5060190[/snapback] Har også en feeling av at D-Link kortene er veldig dårlige, men tror ikke det SMC kortet skal være så gale. Det Gigabyte kortet så jo bra ut... Vet du at det er bra eller? Har du noen personlige erfaringer...? Endret 26. oktober 2005 av Zyko
^Sniper Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Har ikke prøvd kortet selv, har ett par venner som har det...... Har ikke hørt dem klager (dem kan vel ikke annet enn og skryt av dem siden dem kjørte 400Km for og kjøpe dem ) Har selv 3 D-link kort og dem fungere heller dårlig 3 meter fra en 18,5 dbi antenne! Endret 26. oktober 2005 av ^Sniper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå