Gå til innhold

Msn messenger eller ICQ

hhrek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått forespørsel samboern om jeg ikke kan legge inn Msn slik at hun kan bruke denne når hun er i kontakt med venninner som bor på annen kant av landet.

Selv bruker jeg pcèn til multiplayer-spilling på nettet og har vært veldig nøye med det som jeg installerer osv, for ikke å tappe pcèn unødig for ressurser som jeg har behov for ved kjøring av spill som Cod og snart Cod 2. Msn har jeg pr i dag deaktivert da jeg aldri har brukt den selv, og ble tipset av noen at denne tar en del systemressurser slik at det beste var å deaktivere denne.

Har jeg noe å frykte i forhold til tapt ytelse ved aktivering av Msn evt innstallering av ICQ?, og er det noen av de to som er å foretrekke i tilfelle?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MSN Messenger tar tilnermet ingenting av systemet ditt. Bruker det hele tiden, og det står til og med på medan eg spiller online. og det blir ingen LAGG pga messenger, så en instalasjon av MSN er ikkje skadelig i det heletatt. ingenting å være redd for.

Hvis du ikkje ønsker at MSN skal kjøre medan du spiller, er det jo bare å lukke programmet

høyreklikk på MSN ikonet nede il høyre -> avslutt.

Vegard :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...