DanielMK Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Hei! Eg har eit Sapphire Radeon X800XL PCI-Express kort i ein PC med dette oppsettet: Intel P 3.2Ghz 2mb Cache 1,5 MB ram 120GB Eg synest eg får veldig mye fps-drop i dei fleste spill når det er litt action, og i feks doom III kunne eg nesten ikkje spille online, fordi FPS`en var på rundt 10-20 heile tida. Ja, eg har den nyeste Catalyst driveren. Noen som kan hjelpe meg?
DanielMK Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Skrevet 25. oktober 2005 *bump* Noen som har peiling eller har samme problemene med kortet?
Duckhunter Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 *bump* Noen som har peiling eller har samme problemene med kortet? 5057066[/snapback] Hvilken oppløsning kjører du med... om du kjører med Ultra Details, så kan det forklare det!! Oppdater Doom3 med nyeste patch...
DanielMK Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Skrevet 25. oktober 2005 Eg kjører med 1280x960 - og bruker som oftest medium på dei fleste spill. Ok, skal prøve å oppdatere med patch til doom III
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå