Breiker Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Heisann folkens. På mitt POV 7800gt kort sliter jeg med det samme som jeg gjorde med mitt gf4 ti4200. Når jeg spiller og kjører en annen oppløsning enn det som kjøres i windows går skjermen ned til 60hz, noen som medfører at bildet "rister". Hvordan fikser jeg at skjermen hele tiden f. eks viser 85hz i alle innstillinger? må jeg kjøre på med nvrefreshtool enda engang eller finnes det en annen løsning? Virker som jeg må på en eller annen måte "override"/overkjøre de faste innstillingene på forhånd takk Marius
Fikseren Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Hei har ett program som overstyrer og låser Hz på min skjerm, men problemet er at jeg ikke husker hva programmet heter og pcen min er krasjet Bare google litt du Edit: fant programmet Refreshrate Lock Endret 24. oktober 2005 av *SNap*89
Frijazz Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Åpne driverinnstillingene, og velg overstyring av oppdateringsfrekvens.
Breiker Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Åpne driverinnstillingene, og velg overstyring av oppdateringsfrekvens. 5052877[/snapback] du mener høyreklikk på desktop --> egenskaper --> Innstillinger --> avansert --> Geforce 7800gt? Ligger ikke no under der i hvertfall
Chevelle Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Last ned Coolbits så får du opp denne innstillingen i driverene. Endret 24. oktober 2005 av Chevelle
Frijazz Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Ja, det er med Coolbits den funksjonen kommer. Det hadde jeg helt glemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå