Gå til innhold

Nytt lydkort, tips? maks 400 /m frakt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med å legge til et par hundrelapper og få ett Creative Audigy 2 ZS. Har dette lydkortet selv og har aldri angra på at jeg kjøpte det. Kosta 1200 da jeg kjøpte mitt. Veldig bra lydkvalitet.

Hvis ikke det er aktuellt så kan du jo gå for dette. Soundblaster Live 24 bit. koster ca 330,- uten frakt.

Endret av underground
Skrevet

Hmm, ok.

Men hvis jeg har et integrert fra før, går det ann at jeg bare kobler til det nye? eller må jeg ta bort det gamle?

Hvordan setter jeg inn nytt?

Skrevet
Hvordan setter jeg inn det nye? :blush:

Synes huske det var en guide på hw.no før...

5050968[/snapback]

Når du får kortet, les om du må installere det før du setter det i, hvis du må det, installer med vedlagte cd.

Åpne kabinettet, og sett kortet i et av sporene.

Starte pc`en, installer.

Skrevet

Kanskje du bør få en kamerat som kan litt som slikt til å gjøre det for deg? Du bør i det minste huske på å slå av maskinen først og fjerne strømkabelen, ta på kabinettet med jevne mellomrom for å lade ut, ikke subb på et teppe når du holder på o.s.v. Å innstallere slikt er ikke vanskelig, det krever bare litt tålmodighet og at du ikke er voldsom når du skal presse det på plass i sporet :) Noen kort krever en annerledes software innstallasjon enn andre.. (ser på breakout boxen til E-MU 1820, som fremdeles ikke fungerer med XP, og tenker "gudene vet hvor jeg la manualen..").

Skrevet
ta på kabinettet med jevne mellomrom for å lade ut

5051220[/snapback]

:dontgetit:

--------------

Jeg sendte en mail til komplett. og spurte om de ville gi/prisavslag på et lydkort, fordi da sparer begge parter tid og penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...