Gå til innhold

Spørsmål angående visa betaling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når man betaler med visa får man en giro eller trekker blizzard 100 kr i måneden??

MVH Jørgen....

5039950[/snapback]

Blizzard trekker fra konto. Litt over 100,- pr mnd.

Skrevet (endret)

Jeg skjønner.

Mora mi er så redd for at folk skal "hække" seg inn på kontoen siden jeg gir visa nummeret til blizzard

Endret av WeXeL
Skrevet

hehe..oj..

registrerte med kortet til søsteren min og det var godt over en måned siden.. men hun har så mye penger at det gjør ikke noe.. :p

uansett så er det mye billigere enn gamecard, som koster godt over 200. tror jeg lager en deal med søstra mi om at jeg betaler henne 100kr i måneden istedet..

Skrevet
hehe..oj..

registrerte med kortet til søsteren min og det var godt over en måned siden.. men hun har så mye penger at det gjør ikke noe.. :p

uansett så er det mye billigere enn gamecard, som koster godt over 200. tror jeg lager en deal med søstra mi om at jeg betaler henne 100kr i måneden istedet..

5040251[/snapback]

Gamecard gjelder for 2 mnd.. koster ca det samme enten du tar kredittkort eller gamecard.

Skrevet

Spørs litt hvor du evt. kjøper dem. Og kronekursen påvirker hva det koster med VISA, så.. litt hipp som happ. :cool: Lettes med trekk direkte fra konto hvis man har mulighet for det, synes jeg.

Skrevet

Gamecards har gått opp i pris i det siste, på Spaceworld kostet de 219kr, nå er det 249kr. Dvs. 124.5kr per måned. Med Visa trekkes det rundt 550kr (alt i ett, så snart du har lagt inn infoen), så det er noen tiere å spare der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...