Gå til innhold

BF2 disconnecter fra serveren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg spiller på internet kan alt bare stoppe opp for noen sekunder også kommer det opp at jeg har blitt disconnecta fra serveren. Noen andre som har problem med at de mister forbindelsen? Det er ikke slik at det er et tidsintervall i mellom hver gang det skjer, det er mer random. Noen ganger 5 min andre ganger flere timer.

Har også problem med at hvis jeg oppdaterer listen over servere en gang, også prøver jeg å gjøre det samme like etterpå, så skjer det ingenting. Ingen servere kommer opp, jeg må restarte bf2 for at jeg skal få update listen igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har slitt litt med dette jeg også, men mistenker at det skyldes nettlinja mi... Har hatt en del problemer med den i det siste, for å si det slik!

5037810[/snapback]

Det kan jo være det, men VELDIG mange med perfekt linje inkludert meg selv opplever there is a problem with your connection...

Ser for meg at dice har lagt inn en ...

if(tilfeldig tall mellom 1 og 20 == 11)

vis connection problem

... i siste patch og kjører testen ved jevne mellomrom ;)

Endret av halola
Skrevet

Ja, hvis de har laget en slik test, er det jo ikke rart mange har problemer :p Hehe...

For min egen del håper jeg at det er nettlinja mi som er problemet, og ikke spillet.. Er jo lov å håpe mener jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...