hyp3z Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Trenger hjelp til å identifisere et gammelt Amiga 500 spill. Det er en slags fjøsnisse som er ute på eventyr og bruker kasser til å kaste på fiender og til å stable for å komme seg rundt (brun kasse). Nissen har noe rødt på seg med brun hatt/hår. Mer en dette husker vi ikke. Noen tips på navn?
Whalecore Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Å fyfaen! Å fyfaen jeg husker sangen! Jeg kan synge den sangen! OOOOO... jeg husker ikke navnet på spillet tho. *nynne sangen*
Evilworm Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Kan det være One Step Beyond? Eller noen av disse: Nicky Boum? Ruff & Tumble 2
hyp3z Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Kan det være One Step Beyond? Eller noen av disse: Nicky Boum? Ruff & Tumble 2 5242683[/snapback] Nei, dessverre Her er hovedkonseptet kasser. Masse kasser rett og slett. Så skal man hele tiden bruke kassene til å lage byggverk for å komme seg fremover i levelene.
bleidd Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Hvis du vet navnet men ikke kommer på det, kan du jo kikke på denne listen. Den ser ganske omfattende ut.. Evt kan du prøve deg frem i kategoriene på den samme siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå