Gå til innhold

prob, med lyden i windows.....med mer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

nå e skroller eller flytter et vindu "loader" det på nytt; DVS: at det kommer en liten strek som går nedover vinduet og "oppdaterer det.......noen erfaringer eller forslag..........(og hjelp da :D )

Endret av dudee
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det er fullt mulig.....skjedde masse fuck med den osv... prøvde foreks. å "reparere" windows, men den cd'en e har er skrapa opp til tusend......kan ha forsvunnet da... prøvde å instalere igjen men funka ikke

EDIT: driveren ligger på windows cd'en på en måte....har den ikke på egen cd...

Endret av dudee
Skrevet (endret)

ok.....se det funka, men nå er lyden vekke igjen.....slik ser det ut :hmm: ....noen forslag??

EDIT: realtek testen funker med ikke den i windows.....kan man instalere rette på noe her?

Endret av dudee
Skrevet
ok.....se det funka, men nå er lyden vekke igjen.....slik ser det ut :hmm: ....noen forslag??

EDIT: realtek testen funker med ikke den i windows.....kan man instalere rette på noe her?

5029901[/snapback]

Glemt å installere drivere her også?

Skrevet

5029901[/snapback]

Glemt å installere drivere her også?

5033610[/snapback]

mulig det men jeg har ikke funnet driver, var på microsoft .com men fant ikke noe...

har instaler realtek driver og den funker som den skal demoen og...

Skrevet (endret)

Denne her posten ble veldig rotete. Forstår ikke helt hva som skjer hos deg. Er det lyden som ikke funker?

Endret av Øssa
Skrevet
Denne her posten ble veldig rotete. Forstår ikke helt hva som skjer hos deg. Er det lyden som ikke funker?

5035317[/snapback]

lyden funker ikke, men realtec driveren er instalert og demo'en på driveren funker også.

bildet lengere oppe viser kontrolpanel=>lyd....

jeg tror det er noe galt i windows eller noe i den rettningen....

høytalerne er plugga i :p

Skrevet
Renstaller Wondows og gjør alt riktig denne gangen. Funker alltid :D

5039638[/snapback]

ja......tenkte på det hrm....hrm....bare d at eh....windows cd'en min er litt rpa, så det er sånn 50 filer som ikke blir lasta inn.....prøvde skjønner du :blush:

Skrevet
er det mulig å få fiksa cd'en eller bytte den? :hmm:

5047014[/snapback]

Du kan høre der du kjøpte PC'en, eller ring Microsoft. Jeg så nylig en annen tråd på forumet hvor en fikk tilsendt ny CD fra en nettbutikk da Windows CD'en hans var defekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...