Ole12 Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hei. Har tenkt å bytte ut mitt Gainward GeForce 6800GT Golden S. "GLH" Med dette her http://psdata.no/ps.asp?it=113195&mlevel=011301Asus X850XT Men lurer litt på, er det PE kort? Eller er det bare XT kort. Uansett så vil vel ytelsen på ATi kortet være bedre en Nvidia korte? En siste ting. Hva er det beste skjermkorte man kan få til AGP? Når jeg tenkter på at jeg skal bruke den til gaming ikke film-redigering
usæl-gesæl Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) hehe du vil ikke få mer enn ett par fps mer og alikevell bli blakk men som du spørr "bedere" vill det bli med untak fra ett par spill som nvida ligger ett hestehode forran på... beste skjermkortet til agp må være det xtpe kortet eller gtultra..avhengig av smak.. rett og slett.. skal du komme no merkbart videre me ytelsen må du over til de nye "pci" korta og de nyeste brikkene enten fra ati el nvida Endret 18. oktober 2005 av usæl-gesæl
Ole12 Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 grunnen til at jeg vil ha det best skjermkorte. er fordi jeg ikke har penger til: Hovedkort,CPU,RAM, og nyttskjermkort for å gå over til PCI
cybervision_ Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Pointet her er vel det at ytelsesgevinsten er liten fra et 6800GT til x850xt. Det vil ikke være verd kostnaden...
Ole12 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 oki. da gjør jeg ikke noe da:D Takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå