Damination Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 var vell ikke den største modden ! synes det er litt rart de sponser sånne så prosjekter ! ikke det at jeg mener du ikke fortjener det eller noe, synes bare det er litt rart ! ikke missfårstå
Khalifen Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Så bra og stilig ut. Kanskje jeg får sponsing av netshop til våren, siden jeg skal kjøpe ting der for nesten 10 høvdinger :O
Klekkus Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 var vell ikke den største modden !synes det er litt rart de sponser sånne så prosjekter ! ikke det at jeg mener du ikke fortjener det eller noe, synes bare det er litt rart ! ikke missfårstå 5045882[/snapback] Han gjorde jo ikke mer en å sette inn et plexiglass og setter på en chipsett kjøler Netshop ville ikke en gang sponse meg, og jeg skal gjøre mye mer en det han har gjort. Men shg.no ville sponse meg pga. at prosjektet mitt hadde litt klasse sa de til nå så har de bare sponset 2 personer. meg og overklokk
Klekkus Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 akkurat det jeg mente ! 5046600[/snapback] Dette kunne jo hvem som helst klart på en litten kvled ;D Dremla han eller borret viftehullene?
batti64 Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Netshop kan nok ikke sponse alle. Jeg var nok litt heldig som ble sponset. Traff nok den rette mannen Men det har nok òg noe og si hvor mye du har handlet der før og hva annet du bestiller i samme pakken. Klikka_bZerk: Dette var ikke et stort prosjekt, det sa jeg jo i første post. Alt skulle gjøres denne helgen. Vis du leser på siste update så står det der at jeg bestemte meg for å ikke sette i viften i sidedøren Men ellers takk for bra tilbakemeldinger... Kommer med nye bilder av UV effekten i kveld EDIT: Innlegg 200 Endret 23. oktober 2005 av batti64
Klekkus Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg tenkte på fivtehullene i front og i bakkant, de treker masse luft og eventuelt en vifte grill utenpå
batti64 Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Jeg tenkte på fivtehullene i front og i bakkant, de treker masse luft og eventuelt en vifte grill utenpå 5047179[/snapback] Det var allerede laget plass til 120mm vifte i front og bakkant Tror ikke jeg trenger noen viftegrill, siden det var så fine hull der fra før av Endret 23. oktober 2005 av batti64
batti64 Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Her kommer bildene med UV effekten
Klekkus Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Ble jo nesten litt stayly det der En enkel og grei mod. Keep on maoding
batti64 Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Takk takk Ble veldig fornøyd selv
Caliber Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Absolutt godt jobba, eneste jeg la merke til var at buen i sidedøren ikke var heeelt rett, men hey; hva gjør nå det når arbeidet i sin helhet ble så bra som det ble! Stå på!
batti64 Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Caliber: Takk.. Jeg vet at det ble litt skjevt i buen, har pusset det ned en del, men kunne ikke pusser mer pga. plassen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå