Urgh Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 hei, jeg er på jakt etter en router med innebygget bridge funksjon. ønsker å ta imot trådløst for så å sende dette ut i 4lan porter, men også videresende signaler i wlan. har idag linksys wrt54g. linksys er vell best å bruke, viss de har noe slikt. ønsker at denne routeren skal kunne ta imot signaler fra alle wlan-routere, uansett produktnavn. (er ikke interesert i "jeg mener å huske" svar , helst konkrete)
^Sniper Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 kan ikke hugse og sett noe slikt! for og motta og videresende må du ha noe slikt som jeg har! Router ---kabel------- AP |-------trådløst-------| AP----kabel-------Router
Elgvenn2 Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Du trenger en router som kan kjøres i klient modus. Linksys sine produkter med åpen firmware pleier å gjøre susen. Usikker på om dette også klarer jobben som repeater.
Karel Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Kan denne gjøre susen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308079&cks=PRL Karel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå