orginal Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg skal altså kjøpe meg en 19" LCD i kveld. Den skal brukes til vanlige data ting (surfing osv) og endel spill. Absolutt maks pris er 3000. Synes i egentlig det er for mye, men om en koster det, og er mye bedre kan det vurderes Skal altså bestille i kveld, så trenger råd fort Har tenkt endel på Samsun 913N. Den har gode spesifikasjoner, og får gode tilbakemeldinger i prisguiden. Men om noen av dere der ute har andre anbefalinger er jeg åpen for forslag! Og et spm. til; Er det virkelig noe vits i DVI? Merker en vanlig dødlig person forskjell?
ostehøvel Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Hvis du ikke har kjøpt enda så anbefaler jeg skjermen som diskuteres i dette innlegget: LG 19"
Jørn R Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Og et spm. til; Er det virkelig noe vits i DVI? Merker en vanlig dødlig person forskjell? 5024188[/snapback] Oh yes!! Det er himmelvid forskjell! Har du først sett en god skjerm med DVI-tilkobling, vil du ikke gå tilbake til analoge signaler. Anbefaler sterkt Samsung Syncmaster 930BF. Kanonskjerm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå