Gå til innhold

Erfaringer med SE S700i og w550i?


Tored

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har fått tilbud om å kjøpe s700i på lefdal for 1 kr med 12 måneders Netcom Active Talk abn.

 

Jeg lurer på:

- Batterilevetiden

- Brukervennligheten

- Digitalkameraet (kvaliteten på pixlene)

- Andre positive negative ting med telefonen

- Andre forslag?

 

Mobilen jeg ønsker bør ha: godt digitalkamera, bra skjerm, god batterilevetid,mp3/radio og minnekort mulighet.

 

Jeg vil ikke ut med mer enn 4000 kr i løpet av ett år (dvs med abonnoment), eller 3000kr for selve telefonen.

 

Har hørt mye bra om skjermen, men vurderer også w550i. Er det noen som kjenner til den mobilen?

 

Ting jeg gjerne vil ha på en ny mobil:

- megapixelkamera

- mulighet for minnekort

- mp3

- radio

- planlegger

- gprs (minst, gjerne edge/3g)

- kvalitets følelse over designet

 

På forhånd takk for hjelpen

Endret av Tored
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har SE S700i selv, liker den ikke.

Den tar bra bilder, men jeg oppfatter den som tunvin å bruke.

Når det gjelder video opptak så er det elendig, jeg har enda ikke funnet ut hvordan man setter opp lyden på opptakene. Har lest instruksjonsboka til jeg blir matt men finner ingen justering. Heller ikke i menyen, konklusjonen er derfor at dette ikke finnes. Helt elendig på en tlf som jeg betalte over 5000 for, kjøpte den da den kom ut.

Hadde Nokia 6600 før, og den tok ikke like bra bilder, men den var enklere å bruke, video opptakene ble bedre med bra lyd.

Har hørt at 750i skal være bedre på dette.

En annen ting som og jeg fant negativt var når man kjører bil og ikke bruker HF (ja jeg er en av dem) så blir mikken liggende inntil kinnet så folk ikke hører hva du sier. Å splitte tlf hver gang du skal sende en sms eller gjøre noe annet liker jeg heller ikke.

Nei, denne telefonen angrer jeg på å ha kjøpt. Leste masse tester og slikt på nette og den ble jo anbefalt og, men den falt ikke i min smak.

Lenke til kommentar

Glemte en ting til med S700i.

Når det gjelder HF og Bluetooth så er det og noe som flere har problemer med.

Den blir brukt av flere her jeg jobber, og det er mange som har problemer med at den plutselig kobler ut.

Telefonen oppfører seg også ustabilt når batteriet kommer under en viss mengde med strøm. Det kan på displayet se ut som at det er nok strøm, men uten forvarsel slår den seg av.

Bruker nå min gamle Nokia 6210 inntil jeg får høre hvordan N70 og N90 er i bruk.

De telefonene ser veldig fine ut, men jeg har lest nok tester og såkalte anbefallinger fra "testgrupper" . Neste gang er det nok bedre å høre hva "mannen i gata" synes om produktet :=)

 

Ha en fortsatt fin dag! ;);)

Lenke til kommentar
Darkrevan: Hva syns du om snurre-designet (swirl?) på S700i?

5024073[/snapback]

 

Hei.

 

Klart for en pris på rundt 3500 med abon i løpet av et år så er ikke prisen så værst for den. Kanskje ikke du en gang vil irritere deg over det jeg gjør. For alt jeg vet kan det ha kommet firmware oppdattering og, slik at mye av det jeg skrev har forsvunnet.

Snurredesignet på tlf fungerer for meg godt, Det blir vel på samme måte som en type kamskjell mobil, bare at man her vrir den til siden isteden for å vippe den opp :=)

 

Uansett lykke til med kjøp av ny mobil, det er alltid like vanskelig synes da jeg :=)

 

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...